Alla inlägg den 7 november 2009

Av Annelie - 7 november 2009 14:38

Snön faller vit på marken här just nu, tyvärr så är det sååååååååå blött och slaskigt ute, så man får väl se om det kommer ligga kvar lite snö efter det här...

Var i alla fall iväg till stan idag och inhandlade lite småsaker och jag kom hem med:

  

Ett par nya fina vinterskor till lillanCool Köpt på Nymans Fiske här i stan, de ska tydligen hålla kylan bra, ner till -40C! SÅ kallt får vi hoppas att det INTE blir här i år...

Sen blidde det en spegel:

  

Som numera hänger i sovrummet, så nu slipper stora damen mitt dagliga besök inne i hennes rum när jag ska spegla mig...*L*

Sen hämtade jag ut spegeln till den nya toaletten åxå:

  

Bättre bild än så får ni inte just nuCool MEN hel är den i alla fall..*L*


Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards