Alla inlägg den 9 november 2009

Av Annelie - 9 november 2009 22:24

Efter många om och men har jag och min man tagit beslutet att vaccinera våra barn, eller rättare sagt mina och vårt gemensammaCool

Naturligtvis har jag även pratat med mitt EX om beslutet och han tyckte det var helt ok..*det tackar vi för*

Här uppe prioiterar de barn mellan 3-18 år i första hand, så tyvärr kan vi vuxna inte vaccinera oss ännu, vi tillhör juh inte riskgruppen precis.

Man får nu hålla tummarna att det går vägen, mannen far med ALLA barn imorgon för jag arbetar hela dagen och så ska vi arbeta på kvällstid åxå så tyvärr har jag ingen möjlighet att följa.

Visserligen gör det ingenting, jag skulle säkert sitta och gråta ikapp med barnen så spruträdd som jag ärFlört

Så något bra moraliskt stöd är jag tyvärr inte..


Imorgon är det även information inför starten av konfirmationen som min dotter ska göra...*stolt* det ska bli spännande, tyvärr även här kan jag inte medverka men så snäll som mannen är så ska han åka med henne och grannen ställer upp och är barnvakt åt lillan...*det tackar vi för;)*


Nä nu ska jag återgå till min nuvarande passion...spela Mahjong Titans...Tungan ute

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards