Alla inlägg den 10 november 2009

Av Annelie - 10 november 2009 21:33

Tråkig överskrift men är så dålig på att hitta på;)

Idag har mannen varit med ALLA barnen och vaccinerat sig!

Gick över förväntan! *det tackar vi för*

INGA reaktioner än vad jag vet, stora damen säger att hon kanske har feber men hon verkar må riktigt braCoolSÅ det är nog inget.

När mannen ringde mig idag på jobbet och berättade var jag bara tvungen att prata med lillan.

Hon sa bara:

-Ingen fara mamma, de gick bra och nu äter jag daim glass, den stora!

*LER* HON har nog känt på sig att lilla mamma varit oroligFlört

SÅ nu håller vi tummarna att vi kan åka och jobba imorgon som vanligt, men man vet aldrig...


Har själv precis kommit hem från arbetet. Jobbade till halv sex sen hade vi lite kvällsgöra, ställa iordning ett rum och flytta runt lite saker...ska bli spännande att dokumentera barnens reaktioner över vad vi har gjort.

Vi själva tycker vi har varit JÄTTEDUKTIGA och KREATIVA men man vet aldrig hur barnen reagerar...brukar inte bli som man hoppas på alla gånger...Tungan ute


NU är jag helt slut, ska duscha och känna lugnet sen blir det att göra den där tråkiga saken, hänga tvätt:/

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards