Alla inlägg den 12 november 2009

Av Annelie - 12 november 2009 22:01

Idag fyller jag massor med år!!!*ler*

Och som jag har blivit firad!!! Tror nästan man fyller jämt! Så roligt!

Idag på jobbet fick man kramen och gratulationer...*TACK!*

Sen när jag kom hem hade stora damen dammsugit och skurat, lillan sjöng och gav paket och massor av kramarCool

Efter all denna uppvaktning så kom min gamla svärmor och svärfar med värsta blommbuketten, såååååååååå vacker, svärfar kom och sjöng och gav ett litet fint kuvert *det är aldrig dumt med dessa* , i allt fikande kom broder och hans sambo Anna, de hade ett JÄTTESTORT paket, en stor och fin ljuslykta i smide...*TACK!*

Av min svärmor fick jag ytterligare en vacker bukettSkrattande

Här kommer lite bilder:

  

Ljuslykta på plats, av Anna och broder.

  

Värsta buketten, såååååååååååå vacker!

  

Och den fina buketten av min svärmor...*så fint med blått!*

  

OCH detta fick jag av lillan, som hon hade skrivit till lilla jag alldeles själv, 4 1/2 år!!! Visst e hon duktig?

Kolla in bokstäverna, de är bara så gulligt!

Sen att inte förglömma ALLA gratulationer på Facebook! Helt otroligt!!!

Tack till dig syss, såg din grattishälsning på din blogg...*ler*

Har säkert glömt nått, men ni är inte glömda! KRAM!


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards