Direktlänk till inlägg 21 oktober 2013

Blå måndag, el varför inte rosa???

Av Annelie - 21 oktober 2013 19:02

Jo nä men, första dagen utan kolhydrater, går väl siså där! E grymt sugen på allt som handlar om

godis och mackor bara för att man inte får äta det.

MEN det lär nog gå över, har dock lika ont än, men jag hoppas det värsta släpper om ett tag, har

medicin ifall det skulle gå käpp rätt åt skogen.

Fick ett tips av en väninna som har samma problem som jag, att pröva kokosolja, till matlagning osv,

så det kommer inhandlas inom kort och pröva, hon hade själv använt det ett tag med positiva resultat!


Idag har det varit jobbelijobb och lillan har äntligen fått sitt vaccin.

Hon skulle vaccineras förra veckan, men när hon hade feber osv så ska man inte göra det, säger

sig själv el hur?

Så tidigt på morgonen var hon tog den, mpr tror jag den heter eller om den har bytt namn vet inte, men nått

var det då :) *mamman med noll koll*

Så då får vi väl se om man blir hemma här framöver, biverkningar kan hon få, såsom feber, visserligen redan som

bebis var det få gånger hon fick biverkninar, det är endast sonen som överreagerar, mot det mesta tyvärr.


Vi hade tur idag åxå!

Skulle beställa min plåthylla som var slut på Classes här i stan, men det gick inte, sen när jag ringde

kundcenter på dagen så fick jag stå i kö, nästan så att försäkringskassan är snabbare, då förstår ni.

Så jag lade på, kom däremot på att jag känner en som arbetar där, ringde henne och fick hjälp, och

till råga på allt så fanns det EN hemma på lagret! Så den fick jag köpa! *GLAD*!

Så nu kan vårt förråd bli helt klart!!! *Dock inte ikväll för det ids jag inte*


Imorgon är det dags igen, då ska träningsväskan fram, adrenalinet ska pumpas upp.. ja det ska bli skitkul!

Längtar redan!!

Men först ska jag softa i soffan, glädja mig åt sovmorgon imorgon, de ni :)

Trevlig kväll på er alla!

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards