Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Annelie - 9 oktober 2013 21:11

Jo nä men så kan livet va...

Känner dock att det är på rätt väg, om än jag är helt orkelslös så börjar saker och ting räta ut sig här hemma.

Utbyggnaden är helt klar, bodan blir helt klar imorgon, så då blir det jobb för oss att inreda till helgen då den gamla

bodan ska vandra vidare till sin nya ägare *yeah!*

Sen naturligtvis har jag lite andra planer inomhus, men det känns väldigt oviktigt just nu, och det är väl för att man

ständigt går omkring och är trött.


Nya naglar har jag nminsann gjort, hos min syster som äger Nagelstudion i Boden, det blev rosa med glitter och ett handmålat rosaband på två naglar, för ni kommer väl ihåg?












Oktober månad är det rosabandet som gäller! Så stötta gärna på alla sätt och vis ni kan! Det är för något bra!  


Har då tagit tag i min träning i alla fall! *skitnöjd*!

Igår var jag iväg på ett pass, en vän till mig höll i det, så jag skuttade dit efter jag klippt och färgat håret, lite så där

lagomt stressigt men det gick!

Imorgon är det dags igen! Känner mig sjukt taggad! Längtar åxå efter att få lyfta lite vikter, har absolut ingen styrka

i mage/rygg!

Konditionen är bra insåg jag, men som sagt... ingen kraft! så nu ska det jobbas om man ska orka jobba tills man

är 75 och ska springa omkring med en pimpad rullator och jaga barn på förskolan.   


Väntar även på brevet, från lasarettet, men inget än, jag vet att det kan vara lite väl tidigt att få ett, men jag tycker

verkligen inte om att vänta! Vill planera lite! Kontrollbehovet gör sig påmint :)

Nåja, det dyker säkert upp, säkert när jag inte vill att det ska komma, men det får man ta då!


nä..ett inehållslöst inlägg, i know, men va tusan, man behöver inte läsa om man inte vill :)

  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards