Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Annelie - 16 oktober 2013 20:11

Dagarna går och lillan har råkat ut för det elaka viruset, hon har hostat, haft feber och rösten har varit och är än

helt obefintlig. Måste dock tillägga att hon låter riktigt rolig:)

Så sen i söndags har vi bara, jag och mannen tagit hand om lill<3:at och försökt göra det så bra som

möjligt för henne.

Idag är hon helt feberfri, hon har varit hemma med pappa sin och imorgon blir det sak samma, så

förhoppningsvis så kan hon vara på skolan en liten sväng på fredag.


Jag var då hemma måndag och tisdag, och det var då för väl!

Hade lovat att fixa valutan till stora damen som åker till Prag på måndag med skolan sin.

Ocn sicken tur jag kollade upp den biten, det var juh förtusan beställningsvara!

OCH han jag pratade med trodde att det eventuellt skulle hinna komma till på fredag.

Jag blev lite nervös och började kolla upp andra möjligheter, på kallax via forex osv..

Mitt i allt ringer banken upp mig och säger att det löser sig!

Så efter jobbet på fredag har jag valutan i min hand och stora damen kan shoppa :) alla lyckliga och glada!


Veckan springer iväg, idag har det varit jobb  i hela 12 timmar! APT..*suck* men det ger tid och möjlighet till att

ta ut lite ledigt kanske till jul;) Planen var att vara ledig från den 27:e dec till den 7:e januari, så vi får se om

mina önskemål går hem. *Hoppas*!


Å inget brev i postlådan än, imorgon är det två veckor sen jag lämnade proverna, men jag antar, som sagt, att

jag kommer få vänta ytterligare några veckor innan jag får brevet.


Träningen går sisådär, har varit på passen, ut och gått osv, men nu vill jag trappa upp lite, så bara den har veckan får

gå med alla måsten och sjukdomar så ska jag ta tag i den biten! NU får det verkligen hända ngt tycker jag!


Så nu blir det att köra igång en tvättmaskin, rulla tummarna lite och sen hopp i säng! Ny dag imorgon med start från

klockan 9,,;) Love it!!!

  


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards