Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Annelie - 19 oktober 2013 21:02

Å den här veckan närmar sig sitt slut!

Har gått på högvarv sen början av veckan, är helt slut i hjärnan, varit mycket hemma och på jobbet.

Stora damen fick nu alla saker som hon skulle ha med sig till Prag, hallelujah till mig!

Fy tusan vad jag har trixat och fixat!

Apoteket, pengar(valutan), och annat krafs som hon önskade ha med sig, allt skickade jag med sonen

när han åkte till Älvsbyn igår.

Och allt kom fram, inget hade ramlat ut ur väskan, så nu får jag hoppas att slarvmajan here self inte

tappar bort allt. (vilket hör till vanligheterna) MEN även fast jag är där jag är, så fixar jag säkert det med

fast hon är i en helt annan del av världen, brukar göra det, been there, done that!


Nåja, den här lördagen har bestått i att jag sov, som vanligt, fram till 11, sen var det upp, styra upp rensningen

av förrådet.

Det gamla tömdes och rensades, medans det nya fick struktureras upp och bli fint.

Men det fattas en hylla, några nya backar och smålådor, och lite belysning, vilket vi ska göra imorgon *suck*

INGEN rast och ro här inte!

Så in till stan imorgon *tur de öpppnar tolv!* och shoppa det "sista", fast det kommer säkerligen fattas nått ändå.


Sen har vi varit iväg till syss http://annawesterlund.blogspot.se/ och firat henne! Hon fyllde år i tisdags så idag var vi

där, hon fick en liten blomkvast, sloken en, men det är väl tanken som räknas? Visst?

Tja, och lite plåster på såren så fick hon även lite mörk choklad :)

Grattis än en gång syss!!!


NU softar vi på här hemma, spelar spel med lillan, äter chips *läs: de gör inte jag* men jag tar en liten öl :)

Å gott är det!!

Så trevlig kväll på er alla! För det ska vi ha!!!

  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards