Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Annelie - 11 oktober 2013 19:45

..å kanske någon annan, blev juh en hel tetra, och jag som bara ville ha en flaska!

 

Men ack så gott!

Är inte förtjust i rödvin precis, man ser bilder på god mörk choklad, rödvinsglas och tända ljus, ser så himskans

mysigt ut!

Men jag har bara ryst åt det, bara tanken på rödvin har fått mig att må illa, men nu... fick ett tips av grannen

att hans fru brukar smutta på det här ibland.

Sagt och gjort! Nu är det inhandlat, avsmakat med betyg godkänt!

Så nu ska jag å mysa ;)

Imorgon blir det att inhandla lite diverse inredningstjosan till vårt förråd, nu börjas det!

Rensning, och rensning, sortera och göra om och göra rätt!

Ska bli skönt när det är klar!

Lillan blev medbjuden att åka till Stortjärn och mysa med sin kusin och hennes pappa, grill och fiske står på

schemat för småbrudarna, och hon längtar redan! Det förstår jag!

Underbart väder kommer det bli imorgon så de kommer att få en kanondag!

Nä nu ska jag mysa på, tända ljus och bara vara, för det är jag värd!

  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards