Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Annelie - 12 oktober 2013 13:47

Vi passade på nu när lillan är iväg med sin kusin och har skogsmys, hon tycker verkligen inte

om shopping, å inte den här formen som vi gjorde bort idag.

Men nu har vi handlat hyllor, backar, och annat krafs till vårt nya förråd, kommer bli så bra!

Förmodligen kommer vi behöva komplettera, men vi har en början i alla fall.

Sen blev det lite annan shopping åxå, kunde inte låta bli :)

Lillan ska få ett litet paket när hon kommer hem, köpte ett par örhängen, så detta finnes nu inslaget

å klart i hennes rum och bara väntar:

*Bild lånad från google*


Å sen köpte jag några vanliga "ploppar" har tappat två stycken så jag kompletterade bara ...

Men mannen köpte mig ett jättefint halsband från Snö of Sweden:

 

*Bild lånad från google*


Jag blev så glad! Riktig fint i verkligheten kan jag lova!

Å så unnade jag mig själv en sån här:

 

*Bild lånad från google*


Har en som är större, men det blir som lite fult när man ska fixa håret, och min frissa tipsade att köpa

en sådan här i stället, så nu har jag gjort det, billig var den åxå! och det gillas!

Sen blev det annat smått och gott som man behöver hemma, ljus och annat lullull :)

Nu ska jag ta tag i hemmet och köra lite med dammsugaren, den har saknat mig tror jag, sen en dusch och

bara vara så får vi se vad den här kvällen har att erbjuda.

  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards