Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Annelie - 31 oktober 2010 17:20

Var bara tvungen, min dotter blir nog kanske sur på mig, men det kan jag ta, eller så får jag väl ta bort inlägget om hon misstycker.

Hittade det här på hennes blogg, där hon skriver om sitt "härliga" liv:

Sämst torsdag.

KUUUUUUL.
1. Cykla till skolan i regnet.
2. Grymt tråkig skoldag.
3. ....
4. ndskjabfdkjsbvdfklsbvdkjl

döda mig. allvarligt.
 
Taget direkt från en tonårings liv eller????   Jag formligen älskar hennes blogg och det sätt hon skriver på, ironiskt, känslomässigt och med en gnutta humor i det hela!! Fortsätt så vännen!!!!
Länk till hennes blogg: http://payitforwaard.blogg.se/
Av Annelie - 31 oktober 2010 17:01

Ja ni som undrar om vår lillprinsessa fick nå godis??? Japp, det fick hon, och glad ihågen var hon!!!

Räckte med att gå kvarteret ner, och tur var väl det, en frusen prinsessa fick jag hem med ett STORT leende  


Och vårt golv i hallen, ja du syss...jag trodde vi inte hade kommit överens om det, men det hade tydligen "VI" gjort, utan att jag visste om det...hur det nu kan gå till  

Det blir samma golv som inne i vår "nya" toalett...så det blir mörkt golv som går ihop med resten av hallen, men att det ska vara vattentåligt...Japp då vet "VI" det, sicken tur   


NU snart blir det att springa över till grannen och äta upp allt fika, tänker fika massor har jag bestämt, för jag har hört ryktes vägen att damen i hushållet har bakat massor av fika...*hoppas att det är så*  så här blir det inte mycket till middag innan, måste juh lämna plats i stormagen, vilket iofs inte bör vara nått problem glupsk som jag är  

FB

Av Annelie - 31 oktober 2010 16:58

Detta citat är taget från FB, tyckte det var så bra så jag kunde inte låta bli att kopiera och sätta det här på bloggen  


Livet ärför kort för att slarvas bort. Älska de människor som behandlar dig väl.Välj bort de som inte gör det. Tro på att det finns en orsak till allt som sker. Om du får en chans till, så grip tag i den med båda händerna. Om det ändrar ditt liv, så låt det ske! Ingen har sagt ...att...livet ska ...vara lätt!

 

Detta satt på min gulliga kusins "status" och kommer även snart sitta på min...Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards