Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Annelie - 30 oktober 2010 18:01

Här hemma för några minuter sedan knackade det på vår dörr, några söta barn stod utanför och formligen skrek : BUS ELLER GODIS...!

Ja..jag gör inte bort mig så godis fick dem..*har för ett antal år sedan på skoj sagt bus...och fick bus..det gör jag inte om*  

Lillan frågade varför de sa så...pappa förklarade...sagt och gjort...en hysteriks dotter som åxå ville ut på bus el godis.

Pappa...sa efter många om och men, ok...full fart på lillan, hon hade helt klart för sig vad hon skulle vara, en prinsessa  

Och det hon blidde, se...visst e hon som söt???


  

Av Annelie - 30 oktober 2010 13:35

Lite less är jag vår tvättstuga, eller den såkallade obefintliga...nu har jag kommit på en lösning, om det blir bra återstår att se...men allt går hoppas vi!!!!  

Så här ser det ut nu, observera att det är en genomfartsled åxå in TILL vårt hus *suck*:


Detta är då sett från..hmm...hallen

   

NÄSTAN inne i tvättstugan, men här ser man mera hur det ser ut .

Sett inne i tvättstugan UT mot vår hall...

Förstår ni?? Gult och fult, alla dessa rör, hängande tvätt osv...hur kul är det på en skala att se direkt man kommer in i huset??

NU har jag beställt dessa :


     

De här skjutdörrarna ska alltså dölja tvättmaskinen, göra en fin "vit"vägg på den sida vi har alla våra rör osv.

Det gula ska sen spacklas och målas vitt, golvet görs till sommaren då det ska bli vitt el mörkt grått, det beslutet har vi inte tagit än...*ler*

SÅ då vet ni vad vi kommer att göra om nån vecka  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards