Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Annelie - 14 oktober 2010 20:54

Min man ringde precis, nu har min bil vintertofflorna på sig, glykolen är för -40 grader, oljan e jättefin OCH nu har jag massor att lysa med åxå   

Har fått ditsatt xenonlyse på helljuset, en insatts som finns att beställa, eller som i vårt fall, som vi vann på en auktion på tradera, helt lagligt genom att man sätter de på hellyset...så i år mina vänner skippar vi dessa fula STORA hellysen som tar upp halva bilen...kan iofs vara bra om man ska ut på renjakt *skratt* MEN det var inte riktigt min tanke *ler*


Nä nu ska jag gå och bli frusterad, ska se lyxfällan, sen dusch och gonatt  


Bye the way! 1:a november börjar jag arbeta 75%!!! DET går verkligen åt rätt håll! Så håll hårt i tummarna för nu jäklar ska jag förinta dessa diskbråck! Hehe

Av Annelie - 14 oktober 2010 20:22


Lillan: Jag önskar att alla i hela världen hade mat och vatten.

Jag: Har inte alla det?

Lillan: Nä...inte där det är sol och varmt...

Jag: Inte??? men hur ska man hjälpa dem då?

Lillan: Nja...de får väl gå hem ..

Jag: Men om de inte kan det då?

Lillan: Då får de väl stanna där och dö då...

Lillan: Men det kan juh regna, och då får de vatten...och sen kan de handla mat på konsum.


*skratt* Ja, vad säger man?? Lillvännen har sina teorier, och konsum står högt på listan, kan väl hända att man handlar där lite väl ofta??? *blink*


natti natti!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards