Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Annelie - 1 oktober 2010 19:41

Till mina stora barns pappa, som fyller år idag   

Hoppas att äppelkakan smakade bra! Kram!!!


I övrigt flyter det på här hemma, jag har anmält mig till vattenträning så vi får se hur det kommer att gå, jag hoppas att det kommer att vara en bra träning för min rygg och nacke för det behöver jag.

Sen har jag även hunnit med mina två första "skoldagar", intressant måste jag säga, dock lite konstigt att sitta på skolbänken, det var juh ett tag sen  


Imorgon åker vi till Luleå en sväng och hälsar på en av min mans kusiner, sen blir det nog att gå en sväng på storheden och fönstershoppa, att vara sjuksriven ger inte så mycket i börsen kan jag meddela *ni som kanske inte vet tänkte jag*...  


Ha en trevlig fortsatt helg alla där ute!!! det ska jag försöka ha;) kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards