Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Annelie - 15 oktober 2010 18:19

Då är det fredag igen! Härligt! Vill bara börja med att säga Grattis till min lillsyster som fyller 30 år idag!!!!


Min fredag har börjat med hela 4 timmars arbete, idag har en personal skuggat mig, orkar inte förklara vad det går ut på, men det ingår bland annat i den utbildning jag går just nu. Sen, förhoppningsvis ska jag och hon som skuggat mig sätta oss ner och reflektera vad hon har sett och uppmärksammat i mitt arbete med barnen. *spännande!!!!*

Sen har jag och lillan varit på BVC, 5-års kontrollen, hon fick en OK-stämpel i pannan och en spruta i armen  

Så numera är vår "lilla" dam 114,5 cm lång och väger 22 kg, inte undra på att alla kläder,hmmmm...e lite små  

Sen hem, och vicket aber det blev *suck* var tvungen att sätta mig ner och skriva ihop svar på frågeställningar som vår chef har formulerat så bra inför det kommande utvecklingssamtalet. Inte lätt kan jag lova, sen att hon ville att de skulle mailas in 3 arbetsdagar FÖRE bokat utvecklingssamtal var inte så mycket bättre. Jag har mitt samtal på måndag morgon, och idag fick jag iväg mailet, typiskt jag att vara ute lite väl sent...nåja, nu får hon lite helglektyr ifall det är tråkigt på tv  


Sen blidde det lite kyckling a´la jag!! DEN blev helt klart godkänd, barnen åt med stor aptit och ska även tillägga att mannen gjorde det åxå, och han gillar inte kyckling.


Nu e jag trött och slut i hjärnan, så kvällen ska bara bestå av myyyyyyyyyyyyys och inget annat, hade tänkt jaga damsugaren runt golven men känner ingen lust att göra det  


Ps: Svar till "Lilla jags" kommentar på förra inlägget:

Jag har valt att gå upp till 75% i samråd med läkare och ortoped, och jag känner mig mycket piggare och har mindre värk än tidigare, så vi provar i liten skala, sen kan jag även gå ner i tid igen ifall det skulle kännas "för mycket" för mig( om värken kommer tbx osv), så jag går inte upp i tid för att vara dumdristig även om det nästan lät så i förra inlägget  

Mina arbetsuppgifter är noga genomgågna så att det ska bli så liten arbetsbelastning som möjligt, för att jag ska klara av att jobba 75% och att jag kan fortsätta att "hela" mitt diskbråck...*ler* Och du...KRAM!  


SÅ det var allt för idag! Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards