Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Annelie - 18 oktober 2010 20:24

Japp, precis som rubriken säger så har jag nu satt igång riktigt på allvar med att träna.

Värken som jag har är mycket bättre, dock domningarna i vänster arm finns kvar men hindrar mig inte att träna på samma sätt som tidigare.


Idag har jag alltså varit ute och gått, en rask promendad i det vackra höstvädret i hela 45 minuter. Jag var lite lätt nervös innan, för sist jag var ute och gick så var jag så stötkänslig att min vanliga promenadrunda var jag tvungen att avbryta och ta en annan väg hem. Jag grät nästan av all smärta som strålade ut i armen och i hela vänster sida av ryggen, det kändes bittert...för promenera är något jag verkligen gillar.

Fast idag gick det bra!!! ingen smärta alls, domningarna, ja, men inte nå värk!!!

Nu ikväll följde jag med stora damen och simmade, 30 minuters simning blev det, kollade inte hur många längder utan gick mera på tiden som jag simmade...dottern sa nått om 25 el 28 längder a´25 meter el nått sånt, men jag e nöjd!

Sen blev det lite bastu på det naturligtvis  

Fast jag egentligen inte är en bastumänniska kan jag tycka det är skönt att sitta en stund innan man duschar och gör sig klar.

Dock tog det slut rätt så fort när stora damen kom in i bastun, hon tyckte det var för kallt så hon hällde på en del vatten vilket resulterade att jag avvek rätt så snabbt  

På onsdagkväll blir det repris, för simma verkar funka, vet inte hur jag mår imorgon men säkert lite träningsvärk får jag, men det kan jag leva med...




Kram!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards