Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Annelie - 12 februari 2012 19:53

Började dagen med att göra som vanligt, sova lääääääääänge, steg upp så där vid halv elva, lillan hade åkt till en kompis och det var alldeles tyst här hemma.

Tog mig lite frukost *läs kaffe*, svirade om och tog en mycket lång promenad i vårsolen. Kunde nog gått hur länge som helst, om jag nu inte gick och blev kissnödig mitt i allt. Men en timmes promenad fick jag allt ihop;)

Sen har jag softat, har inte städat och fejjat utan bara varit.

Innan vi skulle hämta lillan vid fyra drog jag och mannen och storhandlade, vilket nu inte var allt för trevligt, men nu är då kyl, frys och skafferi upp fyllda inför den komna veckan.


Mannen var alldeles nyss iväg och hämtade sonen på busstationen och då passade jag och lillan på att duscha så nu luktar vi gott och en ny kaffekopp är numera upphälld.

Nu ska jag softa lite till innan läggdags, ny dag och ny vecka med allt vad det innebär och en massa andra viktiga saker som man måste springa på.

Ska först och främst på en till behandling i veckan, sen ett möte på onsdag efter arbetet, sen på fredag är jag ledig men ska då med stora damen till Luleå till nån speciallist för tänder och käkar el hur det nu var. Iofs passa dagen bra då får lillan vara ledig från skolan som ändå har en lovdag på fredag, så hon får haka på;)

 

Bilden tagen på vägen hem från fjällen förra året i april! Å vad jag längtar efter fler sådana här underbara dagar!


Nä ni, nu ska jag dra härifrån, godnatt där ute i internetdjungeln!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards