Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Annelie - 1 februari 2012 21:24

Onsdag idag och snart helg igen, och jag klagar verkligen inte!

Behöver en välförtjänt paus i mitt liv just nu, efter det lillan åkte dit på halsfluss så har jag gått och varit lite smått orolig över att man själv ska åka dit.

Än så länge har jag tur!

MEN naturligtvis finns de andra små odjur *läs virus* som ändå vill vara med på ett hörn verkar det som!

Japp..jag snörvlar, tjock i halsen, hostar och mår allmänt risigt..tackar i alla fall nån form av högre makt att jag inte har feber och måste vara hemma...igen..DET skulle verkligen se bra ut på nästa lön, vet juh hur den här lönen såg ut:(

Men än håller kärringen! Så länge jag kan stå på benen och köra min gulliga fårrd så drar jag en repa på arbetet och försöker göra det jag ska;)


Dagen idag har varit, hm..hur ska man säga? Lugn?? tråkig?? eller alldeles...vanlig??

Jobbat, köpt en massa kattmat, hjälpt en vän att hämta en grej hon köpt av en annan vän åt mig, ni vet, man ställer juh upp ;)

Sen har jag väl gjort nå alldeles dumt. Jag tror jag ångrar mig, fast ändå inte, för jag vet hur det är och när jag tänker tillbaka på en sak som hände för lääääääääääänge sen så va tusan! Why not?

Fast efter jag hade gett mitt svar till stora damen via sms, så fick jag svar rätt så omgående.

Är du full eller sover du???

Kunde inte annat än skratta för mig själv medans jag dammsög i hundranittio här hemma.

Hon känner mig min stora dam, de få gånger jag gett ett positivt svar omgående, utan tjat, gnäll och hot ( från hennes sida då ) så har jag antingen sovit på soffan eller varit full...*låter som jag dricker ofta men icke det*

När jag sover på soffan, ja ni vet hur det kan vara, man: "hmmm...mmmm ok"...som svar för man orkar inte utan vill bara vara ifred och sova vidare;)

Och då kommer vi till, vad har jag gett ett positivt svar om då??

Ja ni, den som lever får se eller hur? Ni som har hon som vän på FB vet redan och ni andra får vänta till i slutet av februari eller till i början av mars, men jag kan lätt säga att lite smått avundsjuk är jag, vill åxå !!!!

Nu ska jag försöka skutta in i duschen och sen ta mig raskt i sängt, en ny dag imorgon och efter jobbet ska jag iväg snabbt som tusan in till stan och hämta mina två par skinnstövlar som jag har lämnat in för omklackning!

Men först sova sängen!! :)

kram och god natt !

  Jag å lillan myser midsommarhelgen i husvagnen 2008..ja ni ser datumet på kortet, ville bara påvisa min enda hobby i mitt liv...kanske borde skaffa nån annan??? ;)




Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards