Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Annelie - 2 februari 2012 20:01

Alltså vilken dag!

Kallt och åter kallt, har väl varit och är än runt 23-25 minusgrader ute, fy vad jag inte gillar vintern när det blir så här kallt! Är väldigt glad att min lilla skrutt bil startar och går som en klocka, än så länge i alla fall.

Idag på arbetet drog vi in vagnarna till de barns som skulle sova, vi tyckte att det inte riktigt var läge för de små att sova ute nu när det är så här kallt.

Efter arbetet slut så drog jag snabbt in till stan och hämtade ut mina omklackade skor, måste säga att de blev som nya!Helt klart värt pengarna! Om man säger att själva skorna går ungefär på 500:- paret och jag betalade 220:- totalt för att få nya klackar! Så det kändes skönt i börsen;)

Eftersom det blev lite billigare än vad jag hade räknat med så tänkte jag att man kanske skulle gå en sväng på stan, men jag kan säga att det gjorde hon inte!

Alldeles för kallt för att gå på stan och bilen stod inte i nått varmgarage såååååååå jag skuttade fort till bilen igen för att dra hem till vårt varma sköna hus.

Här hemma har det inte blivit många knop, legat på soffan och slötittat på tv, kört en tvättmaskin och druckit en massa kaffe.

Lillan har lekt min sin kompis, sonen gjort klart sin läxa, en vän kom förbi lagomt till middagen som även han blev bjuden på, vilket han tackade glatt ja till ;)

Så nu väntar jag bara på att få ta en varm och skön dusch och sen krypa ner i sängen, imorgon är det fredag och helg! Inte illa, tycker att den här veckan trots sjukdom och annat både hemma och på jobbet så har den här veckan sprungit iväg riktigt fort!

Nu längtar jag till lite varmare dagar så man kan vara ute och mysa, både hemma och på jobbet!

Kramelikram alla! Nu ska jag kolla in lite billigt smink som min stora dam rekomenderade:) Här får ni länken:

http://www.eyeslipsface.co.uk/useraccount.asp

Detta borde man nog undvika om man nu inte har en termos med varmt vatten med sig;)  


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards