Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Annelie - 25 maj 2010 21:12

Jag har det bara bäst mellan varven, min lilla bil behövde lite omvårdnad tyckte mannen, som vanligt ville han byta tändstift, olja och filter, växellådsolja och bensinfilter, för så gör man när man har köpt en bil anser han:)


VILKET han gjorde nu i eftermiddag. MEN...det ska väl alltid strula eller hur?? När han skulle ta bort tändkablarna gick tre av fyra sönder!

Min gulliga kusin som arbetar som mekaniker ställde upp, hämtade ut fyra nya tändkablar på hans jobb!! SÅ nu är det bara att tuta och köra   LITE tur får man bara ha mellan varven!

  

Snyggbilen, om nu ford kan vara snygg vilket jag iofs betvivlar, men bra går den nu;)


Har även hunnit köra stora damen till min syster för lite matteinlärning, hon har kört fast i nått avsnitt och läraren som hon har är, hmm..hur ska man säga utan att vara elak?? går nog tyvärr inte...men hon är inte så bra  

Tur för oss att vi har en duktig syster/moster på att lära ut och framförallt KUNNA allt det där med mattematik, själv är jag helt borta allt vad det innebär med siffror*LER*


Imorgon blir det stan för jag och stora damen, här ska det fixas leg och ett bankomatkort, sen blir det tbx till arbetet för då har vi APT...mindre kul men ett måste...

Torsdag blir det att åka till Luleå *längtar* DÅ är det dags att fixa lite naglar!! Min andra syster som arbetar med det har sagt att hon ska busa till mina naglar som blir i akryl *samma material som jag har nu*...stora damen ska följa med och fixa hennes naglar åxå;)


Nä nu ska jag skutta i duschen, ska upp före tuppen imorgon och det är man inte van att göra:/

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards