Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Annelie - 20 maj 2010 20:38

Livet går vidare här hemma, trots att saknaden är stor nu när vår lilla Lizzy har flyttat hem efter en vecka hemma hos oss. Det är en av orsakerna till varför jag inte har bloggat på ett tag, känner mig fortfarande lite nedstämd och tänker: Tänk Om, kanske vi hade gjort så där? jobbt si el så??...

Fast man kan inte gå och tänka så det vet jag, men fy vad jag tycker om den lilla tjejjen!

Vi har dock beslutat att vi ska inte skaffa nån hund, vilket är med blandade känslor, när man väl har haft och känslan av att jobba med en hund finns kvar så vill man sååååååååååå gärna ha en, tid har vi, men det räcker inte att det bara är jag som vill ha, mannen säger att nu är det stopp!!!


Fast kanske, om nått år??? el senare i sommar ?? eller??  


Annars flyter allt som vanligt här hemma. lillan har upptäckt att man kan färdas lite längre bort nu när hon kan cykla, så grannen är mycket välbesökt eller åtminstonde hennes dotter*ler*

Stora damen är stor, här planeras till veckan att skaffa konto och leg vilket kan vara behövligt nu när hon är 15 år! *jisses*

Mannen har listat lite här hemma, snyggt blev det! Sen skottar han grus *just nu faktiskt* vid grillen för förmånen för plattor som vi fått av grannen!!! *DET GILLAS!*

Sen har vi även fått en massa plattor av en vän som vi ska använda till ingången på baksidan istället för grus, det är vi glada för, det är en rätt stor yta som ska plattläggas  


Sen jobbar man på, tvättar och städar och lite shopping blir det, sonen som har växt ur sin garderob var verkligen tvungen att få lite nya kläder, och då menar jag i princip allt! Tur det är sommar så att man kan börja med lite lättare kläder och utöka garderoben till hösten;)


Imorgon åker barnen till sin pappa, ja, i alla fall sonen, dottern åker till sin pojkvän och är där hela helgen. Här hemma blir det att pyssla vidare med "vårbruket":)


kram!

Gull Lizzy!  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards