Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Annelie - 10 maj 2010 11:53

*suck*

Nacken blir bara värre och värre...

Min högra arm har varit bortdomnad lite till och från nu sen fredagskväll, värst är det på morgonen när jag knappt känner av armen, det beror nog mycket på att det är min "sovararm", får så lov att försöka att sova på rygg eller nå annat...

Ringde vc åxå idag, det jag äter för värken hjälper inte så bra, citadon som jag brukar ta när det är som värst fungerar, men jag mår så himla dåligt på dem, så jag har fått panacod, likadant som citadon men hon sa läkaren att det ska vara mildare mot magen, men inte vet jag, mår inte så bra i magen efter ha tagit första dosen...

Men man får ge det en vecka och se...

Skulle jag nu bli sämre skulle en ny remiss till röntgen och sen sjuksrkivning. Hon tyckte jag skulle ta det lugnt, men min plan är att jobba imorgon ändå, blir så dyrt att gå hemma *snål som jag är;)*


Passar på att ensamträna Lizzy lite, går rätt ok faktiskt, jag går in och ut ur dörren, ignorerar och bara är.

Har nu börjat låsa dörren när jag går ut, sitter ute i nån minut, låser upp och går in och sätter mig helt obrydd vid datorn, sen efter ett tag får hon uppmärksamhet, när hon har lugnat sig. Än så länge de korta stunderna har hon inte "grinat".

Så det är bara att köra så här hela dagen så att hon vänjer sig:)

Läraktig är hon så det kommer nog gå bra det här:)



Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards