Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Annelie - 19 oktober 2011 19:01

Så då har man gjort lite nytta även idag, sicken tur va??:)

Var på samtal på lillans skola efter jobbet, och det var mer ett samtal om hur det går, vem hon leker med och vad hon tycker om skolan osv.

Vilket inte var så svårt att svara på;) Hon älskar verkligen att fara på skolan och vara med sina kompisar, rädslan att missa något är mycket stor så när hon varit sjuk så blir hon smått irriterad över att hon inte får fara 

Kvällen har inte så mycket att erbjuda, trött som få är jag men jag unnade mig att sola lite solarium vilket resulterade i att jag naturligtvis somnade och blev nästan lite smått sur över att den helt plötsligt började pipa och tiden var ute *suck* nåja, man kan juh inte ligga där hela natten, vore juh lite tokigt om man såg ut som en vandrande tomat imorgon på jobbet, om inte annat så kanske kollegorna får sig ett gott skratt;)

Har inga roliga bilder att lägga ut, el det har jag väl som aldrig, men bjuder på lite nostalgi från påsken som var:

  Ja vad säger man??? Hur mysigt som helst denna varma mysiga påsk! Längtar lite smått till snön, inte för skottandets skull utan för att rasta våra skotrar å bara få vara!!!

Kram Jag!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards