Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Annelie - 3 oktober 2011 21:23

Många som känner mig vet att jag leker gärna med mitt hår, nu menar jag inte riktigt att jag ligger och roar mig själv med mitt hår 

Nä, det handlar lite om frisyrer, kort, halvlångt, olika färger osv, ingen månad är den andra lik *ler*

Den 12:e november förra året såg jag ut så här:

 

Och sen efter jultid nån gång bestämde jag mig för att spara ut håret, jag är en sån som ofta inte orkar med det här med att spara, det kommer oftast till en gräns då jag till slut klipper av det i alla fall...så i juni bestämde jag mig att permanenta håret!! Lilla jag blidde en liten pudel *haha*

SÅ nu ser jag ut så här:

Nu är håret betydligt längre än på bilden som är tagen i slutet av juli.

Den 20:e oktober har jag klipp och färgtid på min favoritsalong: Maria salongen, där min gulliga frisör än en gång ska få fria händer, håller på att längta ihjäl mig! Förut klippte jag mig minst en gång i månaden och nu är det snart 3 månader sen!!! Rekord! 

Ska bli intressant hur man kommer att se ut den här gången *ler* Men som jag brukar säga, det är bara hår! Det växer ut och det går att färga om  


Nu ska jag duscha och få lite fason på pudellockarna, sen blir det sängen för imorgon är det en sån där dag där jag ska upp före tuppen... Igen! ;) 

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards