Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Annelie - 18 oktober 2011 19:51

Nu var det över en vecka sen jag uppdaterade;) skäms på mig!

Har varit en hel del, mannen har jobbat massor vilket har resulterat i att jag har varit lite lätt ensamstående:(

Har insett, igen, hur bra jag har det, maten klar när jag kommer hem, katten har fått mat, barnen utvilade och ser på tv osv...

Nu...kaos...möten, laga mat, fixa å dona hemma, det jag annars alltid gör såsom tvätt och städ, vilket iofs har blivit rätt så lidande tanke på att jag har gjort allt annat som annars brukar få hjälp med...

MEN snart är det över, och då återgår vi till samma gamla vanliga och för en gång skull måste jag erkänna att jag längtar! Till den vanliga vardagen!!!


I övrigt så händer det inte så mycket, helgen som gick var trevlig, inga festligheter men ändå.

Fredags kom stora damen hem en sväng och stanna till lördag förmiddag till lillans och vi andras stora glädje, det var ett tag sen sist hon var hem, 3 veckor eller nått sånt!

Lördagen bestod av födelsedagsfika hos min kära lillasyster! ett år äldre blev hon och jag säger grattis än en gång!

Pst: har du hängt upp lyktorna där jag sa?? ;)

Söndagen var allmänt en vanlig söndag, mys, städ, tvätt, ja sånt där som man behöver göra:(


Nu har snart halva den här veckan gått! Imorgon ska jag på utv.samtal för den lilla i hushållet, hon har juh börjat 6-års så det ska bli roligt att höra hur det går för henne!

Jag å stora damen i somras, tror det till och med var PDOL, lördagen då allt hände, och det menar jag verkligen...:D

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards