Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Annelie - 8 oktober 2011 16:57

Så då är det lördag igen, inga speciella trevligheter planerade, fast de är de sällan vi gör, planerar alltså ;)

Fast idag vet jag verkligen inte om jag skulle orka, om jag ska vara ärlig, har gått med en sjukjäkla värk sen i slutet av augusti, förkylning på det som innebär att man inte orkar kliva upp ur sängen vilket i sin tur leder till att jag blir sämre, för ligga är inte så himskans bra för mig och mina disckbråck. Att man sen har haft en riktigt hektiskt arbetsvecka gör inte saken så mycket bättre.

Men man ska inte klaga, kroppen förbereder sig juh på en etta med jordvärme, men än så länge har min hjärna kontroll och vinner den dagliga kampen med att ge upp, så lite stolt är jag dock ändå över mig själv.


Å klaga hit och dit, ja visst kan jag göra det, för inte blir jag så mycket bättre, ibland mår jag kanon, till att senare må hemskt, fingrarna och halva vänster arm domnar när man minst anar det, ryggen känns som den är på väg åt ett annat håll medans axlarna vägrar göra de rörelser som jag vill...

Och Nä..jag säger inget till mina arbetskamrater, mina nära och kära...jag tycker inte synd om mig själv heller och söker ingen förståelse...fast ibland, som nu, känner jag att jag behöver skriva av mig.


Nu ska jag gå och äta middag som min käre son har tillagat, kyckling och nudlar, sen blir det efterrätt...ibland har man tur!!!


Update: Maten och efterätten var underbar!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards