Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

Ännu en helg

Av Annelie - 2 oktober 2011 20:53

...som tar slut alldeles för fort! Å kul har vi haft!

Fredagskvällen var lugn förutom en vän som fick lite problem som jag hjälpte så gott jag kunde, de har löst sig i alla fall till hennes stora lättnad ;)

Genom att sonen åkte till sin pappa i fredags så hade vi bara lillan hemma,blir så tomt när man "bara" har ett barn hemma.

Igår mitt på dagen ringer telefonen och lillans storkusins dotter ringer för att höra om hon ville sova över där, och naturligtvis ville hon juh det!


Sen blidde det allt annat än lugnt här hemma !

Vi dressade om och tog på oss värsta leende,söta drinkar i handen och tillsammans med ett par goda vänner drog vi på en herrejösses fest, efter den festen drog vi senare in på lokal där vi rockade loss med lite mera drinkar och många härliga möten till ett-två tiden på natten.


SEN orkade bara inte mina fötter mer den kvällen, jäkla högklackade stövlar! förargerligt att de ska va så snygga, men ska man va fin får man lida pin, eller hur de nu var:)

Vi handlade lite mat som vi tog med oss hem för att avnjutas, eller kladdas med , för nått speciellt bordskick hade vi nog inte :)

Sen var det godnatt! Jag sov till närmare ett idag, kändes helt legalt att göra det, sen att det var regnigt väder ute gör det extra mysigt att bara få ligga kvar i sängen.

Nu är bägge barnen hemma sen ett bra tag tillbaka, skönt att ha familjen samlad igen även om en saknas, stora damen...

Hoppas alla ni andra har haft en underbar helg med sol och glada skratt!

Carpe Diem! 

 
 
Maya

Maya

5 oktober 2011 11:04

Det var verkligen kul i lördags och tack så mycket för prat och skratt! Vi ses!

http://maypel.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards