Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Annelie - 3 februari 2009 21:15

Äntligen säger jag juh bara!Har mailat in till chefen nu och fått en tid för lönesamtal på måndag! Känns himla skönt! Sen är det andra saker som dyker upp här hemma, positiva sådana åxå;)Idag har våran gulliga elektriker varit här och dragit klart elen! Förrådet är nu förklarat som klart!!!! Stora damens rum är klart!Tänk så mycket ny el kan göra??? Man skiner som en sol och allt känns så himla bra!Inte nu till helgen men nästa helg så dras nätverket här hemma och dator flyger då ut med hull och hår ut i förrådet.Har tyvärr inte tagit några kort på vårt fina förråd så jag har inget att lägga upp..*fy på mig!*Men så snart jag kan så kommer det nog säkert nått;)Hmm sen har jag en bekännelse att göra, *pust, stånk och stön*.....Jag har nu aktivierat mitt konto igen på facebook!...*skäms på mig*....*rodnar*Men jag ville bara göra det, och så gick mannen i huset åxå med...*skratt* Så kan det gå..:)Nä nu ska jag hänga lite tvätt medans jag har leendet kvar på läpparna och allt känns så himla bra;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards