Alla inlägg den 22 september 2013

Av Annelie - 22 september 2013 01:06

long time!

i´m so sorry!

El så inte ;)

Har faktiskt inte haft någon inspiration till att skriva och jag ber så mycket om ursäkt, iofs, hur många bryr sig? typ ingen?

Fast nu kan jag inte låta bli!

Man hör saker, det berättas, man ser, och man vet...

Och det sorgliga är att det finns dem som försöker dra ner rullgardinen, låtsas som ingenting har hänt, oavsett om det skadar, sårar sin närmaste, sina vänner, bara för att man ska må bra själv = skit i alla andra!

Hur fan tänkte man där?

Varför låtsas?

Varför ljuga, hitta på egna historier?

Varför tro ngt annat?

Hänt har hänt, inget går att göra ogjort!

Stå för det!

Så sjuka visa människor är, vissa tror man kan göra saker, och sen är det som bara "ogjort" och livet kan fortgå precis som förut, med man och barn osv..

jisses säger jag bara!

Vad hände med tro, hopp och kärlek?

Eller: tills döden skiljer oss åt?

Jag måste fan vara gammeldags som tror på sånt "svammel" eller så har jag "bara" träffat rätt?

Å hallelujha till mig då :)

Kärleken kommer, kärleken går, ingen kan tydas dess lagar...

...mmm...den gamla visan, den står sig än... så är det bara ... i alla fall för mig   


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards