Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Annelie - 4 februari 2011 17:44

Tar en paus från allt just nu, har inaktiverat mitt fb-konto, börjar inse hur sjukt det kan bli mellan varven, och jag är nog den som är värst, i alla fall ibland.


OM man vill veta något som har hänt, jamen kika in på Fb, är nån sjuk, separerat osv, samma lika, vem behöver nyhterna på tv, eller nyhetstidningar??? Vi har juh Fb...  

Och sen statusuppdateringar som är värre än en dagbok,bara titta på min sida, alla vet vad jag gör och inte gör, för jag skriver det *dumt jag vet*, ingen behöver ringa, hälsa på, för det har man "redan" gjort genom att titta in på Fb, men nu ska jag hålla mig borta därifrån, och för mig är det enklast om jag helt enkelt inaktiverar hela skiten, annars loggarjag in och fortsätter som vanligt, har INGEN form av självbehärskning *skratt*


Nåja, bloggandet blir inte heller så mycket utav, har inte tid känns det som, och ingen lust heller, så vi höres väl nån gång antar jag;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards