Direktlänk till inlägg 25 september 2011

OPS! Ett braaaaa tag sedan!

Av Annelie - 25 september 2011 19:08

Har blivit lite siså där med bloggande, märks det?? eller???  

Nåja har tänkt göra en lite comback här nu, dock saknar jag inspiration till att skriva men visst har det hänt saker här hemma och det händer hela tiden, men sortera ut och skriva om det förfaller för mig lite oviktigt, tråkigt och oläsbart.


Kan väl punkta lite vad som har hänt i livet de senaste månaderna:

  • Min stora dam var på en klassresa till Paris i slutet av Maj
  • Vi åkte till fjälls under påsken.
  • Vår gulliga lilla katt blev påkörd 2 dagar före examen:( 
  • Stora damen flyttade till sin pappa där hon numer går gymnasiet
  • Min svärmor gick bort :( 
  • Vi målade om vårt tegelhus *sjukt snyggt tycker jag*
  • Jag kämpar fortfarande med de där kilona som har fastnat.
  • Vi har köpt en ny touringskoter,numera äger vi alltså tre.
  • Kör fortfarande samma gulliga Ford 
  • Vi skaffade en ny katt i mitten av Juli, som heter Ville
  • Lite altan  har det minsann blivit, och we are still going strong! 
  • Jag har numera JÄTTELOCKIGT hår.
  • Lillan har börjat sexårs *stora damen el hur??*

Tja..sen naturligtvis ska man inte klaga på denna underbara sommar!! Varmt och otroligt härligt!

Visserligen får man igen det nu, nu har vi snart regnat bort här uppe..men vad gör det? Nu jobbar man och jag har faktiskt nya regnkläder så jag klagar inte!!


SÅ nu får man väl se vad som händer och fötter...om jag orkar skriva nån dag per vecka i alla fall...lämna gärna en kommentar om vad jag ska skriva om, hade varit roligt!

  

  Vår lilla Totte som blev en liten kattängel alldeles för tidigt!

 

Jag å vår nya lillstjärna Ville!

Kram alla därute!!!

 
 
Ingen bild

Vera

25 september 2011 21:07

Men finally! Välkommen tillbaka <3
kram :)

 
Karin

Karin

26 september 2011 10:26

Välkommen tillbaka!!

http://gemini.bloggplatsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards