Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Annelie - 7 juli 2010 23:01

Mannen säger:

-Gör en annons på Volvon...

-VA??

-Nä' nu vill jag ha nå nytt...


Jisses! Tänker jag, inte NU igen!

Sätter mig ner igår kväll, påtar ihop en annons, min man har fått för sig att när jag gör annonsern så säljs bilarna...  

Lägger in annonsen på hans godkännande *han var tvungen att läsa igenom den först*

Och sagt och gjort...

Bilen såldes idag!!!

Otroligt!

Lite tur kanske jag för med mig ändå  

Så nu säger vi BYE BYE:

Hoppas du nu ska trivas i ditt nya hem!  

Av Annelie - 7 juli 2010 22:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annelie - 7 juli 2010 12:16


  

Detta är då före INNAN vi skulle börja bygga, lite målat och så men ack så ostädat och omysigt:(

   

Här är vårt uterum urstädat på saker!!! Snacka om att jag har fått trolla lite, vi har INGEN förvaring alls här hemma. Detta hände alltså i måndags...

   

Golvet har fått åldersbeständig plast och här håller mannen på att regla upp golvet.

   

Golvspånskivorna på plats  Målgång vid halv elva tiden på kvällen, en rätt så slut man kan jag lova, ont i armar och ben...

   

...och igårkväll så la han dit vårt billiga klickgolv som förövrigt verkar vara av bättre kvalitet än vad vi trodde!


En annan positiv sak var att jag fick sälja min utegrupp som finns på den första bilden. Insåg att den skulle under inga omständigheter passa in, så ett par vänner till oss köpte det till sin stuga, och de verkar mycket nöjda med det  

Har redan bestämt i min lillhjärna hur det kommer på ett ungefär se ut i inlgasningen, men det kanske ni får se senare, måste shoppa loss först för de pengar jag fick för möblerna*ler*


Ps: Vi har andra utemöbler åxå, så vi kan fortfarande sitta ute och äta...*L* 

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards