Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Annelie - 5 juli 2010 13:10

Saker här hemma;)

Efter en lång vinter med inte så mycket renovering eller annat kul så ska nu vår inglasning få ett lyft, vi har pratat med lite kunniga människor, fått ideer och inspiration sååååååååååå nu idag bär det iväg på det berömda byggvaruhuset Byggmax  

Det blev väl kanske inte som vi hade tänkt det från början, men det kommer nog bli bra till sist *håller tummarna*.

Golvet var tänkt en "vanlig" balkongmatta, en grå, sen var det tänkt lägga klickgolv, men det blev lite mer än så...

Golvet ska först reglas upp en bit, för fuktens skull, med åldersbeständigplast under...

Sen golvspånskivor, sen en foam som tål fukt och dåååååååååååå mina vänner kommer golvet, och det blir klickgolv;)

Men ett som går i samma färg som vårt lilla sovrum, har hakat upp mig på enhetligt av nån anledning.* balkongdörren är i vårt sovrum;)*

Sen blir det ström, taket ska läggas, och lite målning på det!..tur att det inte är så där jättebra väder här uppe idag!

Alltså, ett perfekt byggväder för vår del..


Bilder kommer, lite före och efter...men laddar kameran för fullt just nu..

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards