Alla inlägg den 12 april 2009

Av Annelie - 12 april 2009 21:45

Så nu har vi skruvat och tänkt och varit arga för diverse saker, men tänk, nu har vi snart ett fungerande kök...Så här ser det ut just nu hemma:

Den blåa plastfilmen som satt på luckorna tog vi bort idag, vilken skillnad det blev måste jag säga..Det som inte är klart är:
Socklarna...- Görs klart när vattenledningarna är dragna ...
Kakel...- tja...behövs det när allt annat e klart??..*ler*
El...- borde bli tisdag?Vatten...- borde nog bli tisdag här åxå..??
Och så ska min man bygga så att det ser ut som att det går ändå upp till tak...*ler*SÅ nu e jag på jakt efter handtag som e dolda, nån som vet vad jag pratar om???Måste tyvärr sätta dit handtag, och då var det nån som berättade att det finns dolda handtag...kan det stämma??I så fall måste jag shoppa!!!...*ler*Vill egentligen inte ha handtag, mycket finare utan!!! *tycker jag*Nåja, annars flyter det på som vanligt här hemma, var på middag idag hos mamma, det var sååååååååå gott med vanlig mat!!ingen micro mat där inte...*ler*Hade gärna stannat till imorgon, och ätit ännu mera;)Nä, nu ska jag sova, varit många sena nätter...KRAM!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards