Alla inlägg den 9 april 2009

Av Annelie - 9 april 2009 20:45

Ja ni...efter jag hade skruvat stommarna i sinnet igår mitt på dagen så var det då dags för att sätta dem på plats..Här kommer lite bilder från skruvningen i tisdagskväll när köket kom:Sen blev det då en massa skåpar...:




Så då var det dags för att montera upp dem, vilket gjordes igårkväll, faktiskt på mannens födelsedag :):


Eftersom han fyllde år så blev det lite tårta åxå:


Idag har han satt dit några täckskivor, broder var hit och hjälpte min man att bära över vitvarorna från grannen..*tack gumman för att vi fick ha dem där!!!* SÅ nu ser det ut så här i skrivandets stund:



Det var allt just nu gott folk!!!
Ps: Lite uppdatering, lilla damen har ätit slut på sin lilla medicin idag och hon är mycket piggare... så nu är det bara att hålla i hatten och hoppas att hon får vara frisk!! Ds
KRAM!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards