Alla inlägg den 4 april 2009

Av Annelie - 4 april 2009 22:45

Efter ett litet bloggstopp så är jag tbx;)varit mycket nu...riva, bygga, jobb och möten. Det gäller att få det att gå runt, sen vill man kanske mysa lite åxå...*L*
Sen blev det inte bättre när jag blev hemringd igår.Lillan var sjuk så jag fick hämta henne på förskolan igår före lunch...I natt har det varit en herrejösses natt...Gråt och åter gråt, snörvel och host, och stekhet...Idag på förmiddagen åkte mannen in med henna på akuten, kraftig öroninflammation...*suck*SÅ det blidde lite spektramox och så köpte vi lite nya suppar. De vi hade var alldeles för svaga, tydligen har vår lilla tjej bara vuxit och gått upp i vikt utan att vi har märkt det, konstigt att vi inte fick ner febern.Hmmmm...*generad*Nåja, nu kanske vi äntligen får ner febern, idag har hon dock varit helt slut, bara sover, men äter och dricker riktigt bra...*L*
Kvällen igår avlöpte med att vi, ja precis, VI tillsammans började lägga golvet!!! Gick jättebra!!!*trots en sjuk flicka*Så här har ni lite bilder från igår och från sluttampen idag....:
Första raden..Suddig bild, men här några rader till...*ler*Så här höll vi på till klockan var nästan vid ett på natten, då hade vi lagt över halva golvet...:)

Sluttampen idag...blir mycket bättre än vad jag hade trott..NU när golvet ligger där är det svårt att se skillnad på det golv vi hade tidigare...*tack för det..:)*

Å en till bild, sonen fick vara med på ett hörn...:)
SÅ nu är det en massa finlir det som man brukar gå och dra på en si så där några år...*suck* MEN SEN, på tisdag kommer köket!!!!!!!!!KRAM!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards