Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Annelie - 13 mars 2012 21:02

Den här dagen har varit en dag, men nä..eller ja, nog är det en vanlig dag, med jobb och så.

Idag har mannen varit till min kusin för att fixa min bil, fick ombesiktning på den, bromsskivorna fram var tvungen bytas.

Nu e de gjort i alla fall, även bytt bromsbelägg, nya klamrar på drivaxeln och så har min kusin även fyllt i fett i axeln...SÅ nu ska den bara visas upp så är den färdig för den här säsongen;)

Jag har åxå kämpat på här hemma.

Vi åker till fjällen på fredag så jag har gjort skinkrullar a´la Anki ( min fd. svärmor a´de stora barnens farmor )

Jättegoda och kanon att ta med sig ut och värma på glöden, de är första gången jag gör dem sen jag fick receptet för en herre jösses massa år sedan.

Barnen ville provsmaka och de blev helt klart godkända, även av mannen som tog sig en snabb mumsbit när han kom hem med min bil;)

Gjorde även en pannkaka, receptet fick jag av en gullig kollega, och den blev kanon! Fast jag hade gärna kunnat salta den lite mera, men det fixar man ute i vildmarken de e små problem:)

Kattvakt och husvakt har vi åxå! OCH det tackar vi för! Nu behöver Ville inte känna sig ensammen när vi är bortflugna över helgen...

Ja just, hann till och med rasta "hunden",tvätta och städa toaletterna, eller tja...en har jag kvar, men tänkte ta den nu...men jag tänkte om jag tänker nog hårt kanske den blir ren i alla fall???...*suck*...eller så inte:(


tjing på er där ute...nu ska jag sitta och tänka så får vi se vad som händer med toan...maybe nothing....

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards