Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Annelie - 12 mars 2012 18:46

*GÄÄÄÄSP*!!!

E sjukt trött!

Efter ha varit vaken sen halv fem, kört bil tur och retur till ä-byn för utvecklingssamtal direkt efter jobbet så känner jag mig helt slut.

Men vad göra?

Den dära f-baskade kattlådan ska rensas, det ska handlas och tvättas...

Så jag har nu kavlat upp armarna och ska nu tag i det berömda berget av tvätt...åååå rensa skit, lyllo mig va?

SEN ska jag softa, så där vid niotiden ikväll, så där lagomt när man måste i duschen och i säng...så soffa blir det nog inte än är jag starkt medveten om.

Men!

Jag tog mig tur och retur med bilen som är väldigt oälskad av min man här hemma;) Fast jag gillar den, fårrrden min<3


Nä...nu ska jag väl inte sitta här och älta när jag ändå inte har nått annat på hjärtat, ni ids ändå inte läsa hur jag viker min tvätt, eller hur? Fast förslag mottages gärna!;)


Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards