Alla inlägg den 16 september 2010

Av Annelie - 16 september 2010 12:57

diskbråck, sicken tur jag har eller hur??

Positiva i det hela är att när jag gjorde MR förra gången 090209 så var det ett stort diskbråck mellan kota  c5 och c6, den har minskat avsevärt i storlek men påverkar fortfarande en hel del.

SEN det tråkiga är, jag har fått ett till, mellan kota c6 och c7, som iofs tydligen inte är så stort, 5 mm på vänster sida, vilket förklarar mina domningar och all värk i min vänstra arm och ryggsida...

Har heller inga singalförändringar i ryggmärgen, än...tur va???  

Så ser det ut just nu, det "lilla" diskbråcket tror de e på väg att bli större, om jag har otur, har jag tur och tar det lugnt så ska kulmen vara nådd nu och en förbättring om några veckor borde ske!! OCH det hoppas vi verkligen på!!!


SÅ nu väntar jag på att få komma till ortopeden för att få höra vad de tycker och tänker, lite frågor har jag allt, de skriver så konstiga ord så jag fattar inte ens hälften, *ler*

Men någon operation blir det säkert inte, när det är så litet tänker jag...



Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards