Alla inlägg den 10 september 2010

Av Annelie - 10 september 2010 21:23

Fast i det här fallet är det mannen som e borta  

Och vad händer??

Rastlösa jag var bara tvungen att hitta på ngt, nått som inte är tråkigt utan nå kul!

Ja vad gör jag??

Börjar måla om en garderob som vi har i hallen, en sån där ful ekfanérfärgad garderob, vi har till och med två utav dem!! Vill egentligen ha sånna där snygga, vita högblancka, skjutgarderober, men det kan jag bara drömma om, har inte råd med det:)

MEN målarfärg e inte dyrt, speciellt om man har en hel del hemma, och det vore juh förargerligt om den skulle bli gammal., eller hur???  

Allt började egentligen med att en vän till oss var här idag, vi surrade lite om färg osv, då nämnde hon i förbifarten att sånna här garderober går att måla om, om man nu så vill, fast hon menade ett par andra som vi har i hallen...

MEN ide´n kläcktes, så nu målar jag hejvilt här hemma...och resultatet??

Tja... så här ser det ut just nu:

   

Tyvärr kan jag bara ta en åt gången, har ingenstans att sätta alla kläder och skor, men nån gång i slutet av nästa vecka borde bägge vara klara;)

Av Annelie - 10 september 2010 17:46

Nu har man varit på lassa och genomgått MR, det var jag och några äldre herrar i sjuksängar som väntade uppe på radiologiska, måste erkänna att det var länge sen jag kände mig såååååå ung!!! OCH framför allt frisk!!!


Tog ingen sån där tablett, stesolid, vågade faktiskt inte, så jag körde dit själv, väntade snällt på min tur, sen genomled jag helvetets kval i 20 minuter, men det gick det med...tyvärr får jag sota för det nu, det värker och sticker i hela ryggen och ut i vänster arm.

Och musiken då?? Hmm..idag var den helt obefintlig kan jag lova, hörde inte ett skvatt! Bara den där maskinen som lät hela tiden *suck* Tur att det gick undan annars hade jag nog tryckt på den där larmknappen!


När jag kom hem så hade mannen och en släkting till mina äldre barn, kopplat in strömmen i inglasningen!

Så nu är det inte mycket kvar där inne, endast taket och listerna på golvet *härligt*


Just nu tar vi en härlig mysfredag, sonen åkte till sin pappa igår, stora damen ligger och läser nån bok i sitt rum, jag och lillan ska mysa framför tv:n och äta godis *mums!*

Mannen har åkt iväg på en fest, de ska avtacka nån som går i pension, så där blir det mat och dryck för fulla muggar.

Så ni förstår, jag bara mår väl trots allt ändå  


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards