Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

NU är det verkligen nära!

Av Annelie - 22 juni 2010 23:00

Imorgon är det min sista arbetsdag inför semestern och jag längtar verkligen!

Min lilla hjärna har dock varit på semester säkert i två hela veckor så jag har lite att ta igen för att komma ikapp om säger så  


Idag har dagen varit som alla andra med lite undantag för fixande inför sonens födelsedag på torsdag. Har dock ett stor problem, han önskar sig endast pengar *suck* OCH det är nog ett av det tråkigaste jag ger...fast jag vet att han verkligen skulle uppskatta en slant och få spara ihop allt han får och köpa sig det han själv vill, och iofs, varför inte??? egentligen lika bra att ge han det han vill ha så blir han glad i alla fall;)


Mannen min har varit och bytt drivaxlarna på min bil idag!!! SÅ nu har han bytt:

Länkarmarna

Drivaxlarna

Olja+filter

Tändstift'kablar

Och lite annat småfix, och naturligtvis tvättat och städat den, fast städningen står jag för, då får jag det som jag vill även om det går många tandborstar...*fundera på den ni*  

Jag är såååååå nöjd! Den går som en riktigt liten pärla och det är alldeles min !! ÄR så glad, fast det är en ford  


Nåja, har gjort lite andra småsaker idag som jag inte kan skriva här just nu, men imorgon är det lillans sista dag på den förskola hon går nu, jag nästar börjar gråta när jag väl tänker på det...sista dagen!! GUD så hemskt!!! Kommer sakna all personal, deras bemötande och allt som hör till, de har verklligen gjort lillans förskoletid minnesvärd! OCH hon har verkligen trivts, de få gånger hon inte har velat på förskolan går att räkna på en hand! De gånger hon har varit sjuk har hon längtat dit för att leka med sina kompisar...ja ni...

Till hösten börjar hon en annan förskola där de är i hennes ålder, ett år blir det där innan skolan...ja då är det dags för det åxå..men tack gode gud är det ett tag kvar.


Nä nu ska jag bädda ner mig så att natten går fort så att jag kan åka med min snygga bil och göra min sista arbetsdag för det här läsåret*ler*


Kram och god natt!!!!


 
 
Anna

Anna

23 juni 2010 08:20

Gud vad härligt med semester anneli, och dig väl unnat :) Läste kommentaren på min blogg, självklart tycker jag peder ska få köpa sig en grill ;) haha! Vet du den rymmer massor och köttet blir fantastiskt gott, inte heller var den dyr.. och ni har juh massor med plats att ha en sådan grill som har större än oss ;) *flinar* Så, stick och handla en Anneli *ler* Ps.Tack för att daniel fick komma till garaget igår och pilla på bilen!!

http://www.annaershammar.blogg.se

 
Karin

Karin

23 juni 2010 19:58

Härligt med semester!!! jag ahr snart avverkat min första vecka. Det går skrämmande fort..

OCH så håller jag på och strular med bloggen igen. Är tillbaka på blogspot och fifflar så välkommen dit...

http://livetpoenpinne.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards