Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Annelie - 15 juni 2010 21:49

Helgen är över och snart har det gått en hel vecka igen, tiden springer iväg och inte är jag ledsen för det inte  

OM endast 6 arbetsdagar går jag på semester, och som jag längtar!!! Känns verkigen behövligt just nu...


I fredags var det dax för barnen och fira examen, kändes lite konstig nu när jag för första gången under deras uppväxt INTE var ledig och deltog i deras firande...*suck*

Nästa år ska jag däremot var det, då går stora damen ut nian och det vill man för allt i världen inte missa!

Sen att hon nu i år, för andra året på raken, sjöng tillsammans med sin vän på examen känns åxå lite bittert att missa. Men lilla jag hade turen, en av deras vänner spelade in allt så jag fick lyssna och fälla en tår ändå...*ler*

Stora damen var dock inte nöjd med framträndandet, "trasig" hals och allmänt halvrisig gjorde att rösten inte höll på vissa partier, men vad gör det för ett mammahjärta??? Absolut ingenting!!!


SEN i fredags...SÅ blev min gulliga vän Malin ( som även min yngsta dotters kusin, de ni! ) och hennes sambo Erik, man och fru!!!

GRATTIS TILL ER!!!! Önska er all lycka!!!  

Och i söndags så fyllde hon år åxå!!! Ja ni..allt på samma helg, vilket firande;)


Här kommer dock lite bilder från examen som jag tvingade min äldsta dotter till att ta, nu när jag inte fick vara hemma och se dem:(

   

Sonen;)  

Dottern  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards