Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Annelie - 24 augusti 2009 18:00

jag tror nog inte många håller med mig, men gud vad veckorna springer iväg!Jag är inne på min 3:e arbetsvecka efter semestern,( inte för att semester är tråkigt att ha), men hösten brukar vara seg, men inte nu...*det tackar vi för;)*Idag har det varit en hel del, när jag kom hem hade mannen varit och hämtat sonens säng på EM..;)Den är så fin , ja så fin nu en resårmadrass med bäddmadrass nu kan bli förståss;)Han hade till och med skruvat dit benen!;)SÅ då var det bara för mig att bädda rent och göra fint och sonen blev så glad! Jag och stora damen gick på en prommis runt "byn"..idag hade jag tempo medans stora damen gick mest och gäspa..*haha*Tyvärr så är det mycke i görningen i veckan så nästa prommis blir nog redan imorgon, brukar gå mån, ons och fredag.När vi hade gått vår sväng så hade lillkonsum hunnit stänga, vi fick då fara in till stan för att handla frukost, så himla klantigt av oss att inte kolla kylen INNAN man kommer på att göra annat. Nåja det gick juh bra det med;)Och så har jag nog sålt köksbordet!!!Imorgon kommer personen och tittar på det, och kanske köper det!...*Det tackar vi för:)*SÅ vad händer i veckan då?Onsdag: APT på jobbetTorsdag: Återträff på utbildningen som jag har gåttFredag: Sonen ska till sin pappa, SEN blir det krogen!! Vi ska fara och se "Style" ( freestyle, om ni kommer ihåg???)Lördag: loppis,eventuellt bio, vi kan vara bakis=mycket troligt...*L*Söndag: städa uteförrådet..*BÄVAR!*
SÅ om jag nu är dålig på att uppdatera så vet ni varför, men jag är inte långt borta så lämna gärna en liten kommentar när ni har vägarna förbi;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards