Alla inlägg den 30 december 2008

Av Annelie - 30 december 2008 21:00

Nä jag ska inte skilja mig...*ler*Det känns bara så, att det blir så mycket nytt efter imorgonkväll vid midnatt ungefär;)Jag vet jag hade lovat lite bilder på förrådet, och de finns, dock ej uppladdade ännu, vet inte riktigt om jag kanske ska spara dem till när det börjar närma sig istället. Det färdiga förrådet tänkte jag??Ja, vi får se!Nåja, var till sjukgymnasten igår, och som vanligt så är det väl inte alltid så goda nyheter när man är där:(Dock har jag bra muskelatur i ryggen så med liten träning, TNS /(nå strömaktigt el nå sånt) , avslappningsövningar och så röntgen(för att se hur mina nackkoter mår egentligen ) så kanske jag blir lite bättre...*suck*Fast man får vara glad, jag är juh inte döende i alla fall...Sen idag var jag och kolla synen för andra gången. För inte riktigt ett år sen var jag och kolla synen på ett litet billigare ställe i stan, men när jag berättade det för min mor så tyckte hon att jag skulle gå till en annan, och så sa hon vilken.VILKET jag har gjort idag, och det var juh för väl att man fortfarande lyssnar på sin mor...*ler*För tydligen så ser jag lite väl dåligt, är översynt + brytningsfel...SÅ nästa vecka kommer mina snygga, fina och jävligt dyra brillor! ( kanske kommer en bild på mig å brillor, ser juh smart ut juh..*L*)Sen sprang jag en snabbis på rean och hittade den snygga tunikan som jag ville köpa i december för över halva priset!!Den hade kostat 349:- och nu 149:-!Äntligen kan man känna sig stolt att man har fyndat, för det är jag sämst på!Min dotter är suverän på att fynda...*suck* Hon har då inte de arvsanlagen från mig:/Sen har jag bokat tid hos syrran på http://www.yourstyleboden.se/ Så efter januaris slut sa har jag även snygga naglar för en massa pengar...*ler*SEN E DET DAX FÖR KÖK!!! *YES!* Men det får jag återkomma med, för där kommer det säkert bli en bildblogg utan dess like, men roligt ska det bli;)So long!OCH GOTT NYTT ÅR!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards