Alla inlägg den 19 december 2008

Av Annelie - 19 december 2008 16:30

Det är inte sant detta!!!
Ni som har läst min förra blogg *den jag raderade* kommer kanske ihåg våran lilla sjukstuga här för ett tag sen.Först vinterkräksjukan som tog en och en och lämnade endast en överlevande.Dock däckade den överlevande i influensa och låg hela förra veckan + att hon fick öroninflammation....*suck*MEN nu är hon frisk, vem skickades hem idag??? Jo, jag...:(Kände mig redan dålig på morgonen, så jag ringde och avbokade sjukgymnastiken, men tänkte att jag är säkert "bara" trött...så jag åkte till arbetet.Men har under förmiddagen börjat kallsvettas, fryst,ont i hela kroppen och mått allmänt risigt så jag tog feber...Visade sig att jag hade 37.8 ..:/Tänkte en snabb tanke när jag kom hem...ATT det kanske inte VAR så "hög" feber...Hmm..tog här hemma åxå med ett sämre resultat...hela 38.3...det stiger lika snabbt som en bergsget klättrar...SÅ det blir att avboka alla kuligheter i helgen...SORRY!Sen får man se, är jag lika dålig, el sämre till veckan blir vi hemma julen...bättre att bli ordentligt frisk så att man kan gå tbx till arbetet pigg och alert...Kram på er där ute...nu ska jag lägga mig och vila.Ps: Kommer förmodligen INTE att uppdatera så mycket under helgen, prioiterar sängläge + alvedon...Ds

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards