Alla inlägg den 5 november 2011

Av Annelie - 5 november 2011 14:24

Läget inom mig är väl den densamma, än...men har lämnat tankarna å helgen har börjat riktigt bra.

Har köpt en jättefin dörrkrans av min gulliga svägerska som nu pryder vår ytterdörr *på baksidan, inte fram:)*

Äntligen har vi nått form av höstpynt här ute! OCH det är då verkligen på tiden, har knappt haft blommor, lyktor eller annat trevligt på nått år.

Min fina dörrkrans;) 

Igår kväll sprang lillan fram och tillbaka till spegeln i vårt gästrum/stora damens rum, hon hade en löstand som hon vickade frenetiskt på, målet var att få lös den sååååå fort som möjligt så att tandfén skulle komma med en "lapp" ;)

Till slut lyckades hon och lyckan var stor kan jag lova! Tanden var lös och under kudden skulle den för annars får man ingen lapp.

Tanden hamnade inte under kudden, utan i ett vattenglas, då kom de bekymmersorden om hur i alla sina dar skulle hon nu kunna få en "lapp"? Tandfe´n kan inte lämna den i vattenglaset för att då skulle den bli förstörd,

Lilla jag berättade att det löser nog tandfén. Och det gjorde fén åxå! Idag på morgon låg det TVÅ guldpengar! Lillan var så glad! Hon sa: Inte visste jag att hon kunde växla pengar åxå!

Gullvännen! Hon skulle bara veta vad denna tandfé kan göra *blink*

   En liten äcklig bild på hennes lillan tandlösa mun;)

Idag blir det lugna puckar, i alla fall för mig, känner inte ett dugg för att vara social och springa på nån lokal idag, mannen däremot funderar på att fara till en vän och dricka till lite, o ja, jag får följa men har valt att inte göra det.

Känns som att lilla partypinglan inom mig just nu har gått och gömt sig, men nog kommer hon fram, det kan jag lova! Men kanske inte just nu bara...;)

Kram! 

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards