Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Söndag!

Av Annelie - 6 mars 2011 09:11

Veckan och helgen har gått fort!

På jobbet verkar magsjukan inte gett upp ännu, än trillar det dit både fröknar och barn men jag har än så länge klarat mig! Eller så var det en släng utav det jag hade för några veckor sen när jag var riktigt dålig i magen...ja man vet inte.

Här kommer lite bilder från vad vi gjort i helgen:

Lillan sitter och fikar gott hos farmor i fredags.

Lördag var det skidlopp för barn på coop forum, efter ha åkt nått varv så fick man gå in och hämta ett pris på coop, vilket bestod utav en åklapp,liten nalle, diplom, festis, godis, banan osv...en mycket nöjd liten tjej som trodde hon vann hela loppet, snacka om självförtroende  

Sen efter loppet gick vi en sväng på stan, åt lunch och shoppa lite kläder åt sonen, vilket han nu inte tyckte var så roligt, men nu är det då gjort.

På kvällen dök det upp två skotrar på vår gård,en arbetskompis till mannen hade fått problem med sin Polaris och på vägen hem insåg han att han skulle ta sig till Öjebyn, så nu har vi fyra skotrar på vår gård. Mannen fick köra hem dem i stället;)

Idag har mannen och lillan åkt ut en sväng, nu blåser det inte så mycket och de lär säkert ha en kanondag! Jag och sonen packar och städar upp i hans rum, i eftermiddag bär det iväg till hans pappa där han ska vara hela lovet...


Kram!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards