Alla inlägg den 16 april 2010

Av Annelie - 16 april 2010 09:06

Är som sagt hemma idag åxå med lillan, hon e rätt ok, fast jag vet att det är ytterst viktigt att låta barnen vara hemma och kurera sig ordentligt så att de orkar med förskolan. De är faktiskt inte en vårdinrättning utan en pedagogisk verksamhet, så jag försöker verkligen se till att hon är helt okey, visst hostan lär väl inte försvinna bara så där, men hon får inte sova ngt, sen att hon även har småsår i halsen gör att hon inte äter så där jättebra *iofs ingen nyhet, hon äter som en pygme i vanliga fall åxå*


Över till ngt annat, nu på morgonen smet lillan in i storebrors rum...tyst blev det...

SEN hör jag hur världens alaram går igång, ut kommer en skrikandes tjej och håller för öronen.

-Har du satt i gång Simons alarmklocka,frågar jag

-JA!!! MEN det är simons alarmklocka så det får han lösa själv det är hans klocka!!!

( alltså stänga av den, vilket kan bli lite svårt när han nu är på skolan)

Så här ser klockan ut, lever om som den ser ut:)


Lilla mamman i huset gick alltså in i rummet och löste problemet, som alltid mammor gör, eller hur??  


Nu ska det drickas    så att man vaknar nån gång idag.

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards