Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

En riktig slöar helg!

Av Annelie - 20 juni 2010 20:19

Medans regnet har öst ner här i norr så har soffläga varit det ultimata kan jag lova!

Tog mig dock i kragen igår och ställde till med storbak.

Sonen fýller hela 13 år på torsdag så ngt fika bör man nog bjuda på  

Det blev bullar, kärleksmums, rulltårta och de klassiska chokladbollarna, visserligen tar inte det här alltför lång tid att göra, men det tog i princip hela dagen tack vare den underbara hjälpen jag fick av lillan...  

Hon var så glad och nöjd, så man kan inte annat än småle åt hela eländet som blev efter allt bakande, man kan säga så här, uppstädandet tog minst lika lång tid *skratt*


Idag har vi äntligen varit och firat gullmalin och hennes Erik, jisses vilken tid det ska ta att fira någon, men det är så när vi har saker och göra och även de, så idag passade det äntligen;)


Sonen har även kommit hem efter en helg hos sin pappa, och helt lyrisk är han, han har fått hans pappas gamla laptop!

Lite jobb med den är det att få den att fungera helt klockrent, men den fungerar och det är det viktigaste, så vi har lovat att stå för den kostnaden som födelsedagspresent åt sonen...Ja, han ska även få lite till naturligtvis och har han tur även en tårta på torsdag...


Nedräkningen fortsätter! NU har jag bara tre arbetsdagar innan semstern!!! Jag längtar såååååååååååå mycket att få vara ledig att det nästan inte spelar nån roll om det blir sol eller regn, utan tanken att på få vara ledig är det som hägrar mest!

Imorgon ska jag och stora damen till http://xtremebeauty.se/site/ I Luleå och fixa till våra naglar hos syster yster som arbetar där, det längtar jag åxå till naturligtvis, pratade precis med henne i telefonen och vad hon ska göra den här gången är spikat och klart, kommer att bli såååååååååååå coolt!!!!


Nämen nu ska jag väl göra som alla andra, kolla runt lite på FB, och se på lite roliga kommentarer;)

 
 
Ingen bild

Fredde

20 juni 2010 21:08

Det är verkligen roligt att ge honom denna då jag såg hur mycket han uppskattar den :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards