Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Annelie - 25 juli 2013 21:39

Jo nog händer det grejer!

Igår sååååå:

Var vi först och bada:

 

Sen så kom inredningen till hallen:

 

Efter det så lekte kusinerna och när kusinen åkte hem tog jag och lillan en cykeltur medans mannen med vänner var och fiskade och kollade in lite badställen nära oss:

 

Idag har vi myst hemma tills vi drog på lite karusell och annat tjosan, lillan åkte så det stod härliga till, synd hon har en tråkig mamma sååå det blev de vanliga åken:

 

...bilar och larven :)

Sen såg vi det här eländet:

 

Jisses säger jag bara! Skulle dööööö!

Vi åt sen gott:

 

Mamma drack öl medans resten av gänget (familjen) var skötsamma, när vi satt och åt dök min gulliga bror upp, och mitt i allt fick jag ett leverans sms...jamen iväg och hämta det med hjälp av broder!

Väl hemma skulle allt monteras, och duktiga jag skulle som göra det själv, men när min broder blev less att se mig hålla beskrivningen upp och ner hela tiden tog han över, och fint blev det! även om det inte står där det ska än :)

 

Såååå det är vår dag, el så inte, nu alldeles nyss fick vi även färdigfogat vår golv i vår utbyggnad, ingen bild, för det behövs inte :) nu är det "bara" allt annat, men först ska vi ha lite helg med myyyyyyyyyys i


Och nä..ÄN har det har det inte blitt nån träning :( men snart kanske?

Bye!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards